Algemene Ledenvergadering 2020

De algemene ledenvergadering (ALV) vindt dit jaar plaats op woensdag 15 juli 2020. Clubleden zijn van harte welkom welkom om de vergadering bij te wonen in het clubgebouw van OKK aan de Rijnstraat 1a. Verzocht wordt om op voorhand aan te geven of je aanwezig zult zijn.

De ALV vangt aan om 20.00 uur en vindt plaats in de benedenzaal. Dit vanwege de afstandsmaatregelen die van kracht zijn in verband met het coronavirus. Hierdoor zit er ook een maximum aan het aantal deelnemers. Schrijf je daarom van tevoren in door een mail te sturen aan info@okkhardinxveld.nl.

Tijdens de vergadering zullen de gebruikelijke jaarverslagen van de diverse commissies, het financiële verslag 2019, het contributievoorstel 2020 en de begroting worden vastgesteld. Verder zal de ALV vooral in het teken staan van het afscheid van voorzitter Arjan Heijblom, de overname van zijn rol door Richard van Noordenne en het toetreden van Anniek de Waard, die samen met Marien Amersfoort de portefeuille Sport en Personeelsaken zal gaan beheren.

Het jaarverslag, de agenda en overige bijbehorende stukken zijn beschikbaar op de website en eveneens op te vragen bij de secretaris Angela Hofman: secretaris@okkhardinxveld.nl / tel: 06- 51554170.

Wellicht ten overvloede hierbij nog de mededeling dat u als ouder/voogd van een minderjarig lid ook stemgerechtigd bent. Dus als u namens uw kind uw stem wilt laten horen: ook u bent van harte welkom om op deze avond aanwezig te zijn!

Laat een reactie achter